lördag 11 december 2010

Lucka Nr. 11!


Under granen ligger klapparna ... (egen julsång)

Idag har jag plockat fram stora "Julkorgen". I den har jag samlat allt jag behöver för att göra vackra paket: papper, snören, dekorationer, etiketter och annat smått och gott som kan förgylla paketen!

Som ni säkert förstår kan jag lägga ner ganska mycket tid på att slå in mina klappar, det är nästan roligare än själva innehållet! Ni ser kanske också att jag inte gillar papper med tomtar på; de allra finaste paketen är de som är enkelt inslagna med vanligt vitt eller brunt papper. Det är även lättare att dekorera dessa. Jag visar resultaten när de är färdiga!

Idag ska det även bli pepparkaksbak tillsammans med min kära mamma och älskade dotter! Det är en tradition som är väldigt trevlig. Vi använder ett hemligt recept som kommer från min mammas mormor!

Ha nu en fin dag, så ses vi imorgon!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar